Välkommen

Nu är jag tillbaka till blogg världens igen, lite bättre och lite starkare. Men jag måste säga att det var riktigt skönt att ta en blogg paus, det behövde jag verkligen för att samla tillbaka krafterna igen. Men nu är jag riktigt taggad för att börja blogga igen. Denna vecka kommer jag att bjuda på riktigt många och mumsiga inlägg, som ni absolut inte vill missa. 


 

Vem är jag? och vad kommer bloggen att handla om? 

 

Jag heter Ida klasson, en del kanske känner mig och en del inte. En del kanske har följt bloggen innan och en del har det inte. Jag tror att mina bästa vänner skulle beskriva mig, Galen, Pratglad, sprallig och konstig. Annars är jag en helt vanlig tjej med en helt vanlig "Svensson" familj. 

 

Denna blogg är som min öppna dagbok, här skriver jag allt jag känner för och allt som kretsar runt mitt liv. Det kommer att vara väldigt mycket åsikts inlägg med mina egna tankar om hur jag känner och tycker. Men i största del kommer den handla om min ponny, Jenna och allt som händer där. Massa bilder och filmer, vardags ridning, tävlingar men också mycket om min vardag utan hästar. Jag skriver om allt + lite till. 

 

Min diamant i livet är mitt D-ponny sto Jen flight, men kallas Jenna. Henne tog jag från botten för 2 år sedan och en dag kommer hon att vara i toppen. När jag löpte henne hade hon knappt gjort någonting och på så kort tid har hon utvecklas något otroligt mycket. Hon är en riktig ögongodis och hon tar gärna all uppmärksamhet. Jag tror inte jag har varit på en ändå tävling då ingen har komit fram och berömt henne, både för sin utstrålning och kapacitet. Jenna är född 2005 och importerad från irland. DEt är hoppning vi sattasar på och en så länge har vi vinster och placeringar till LB, placeringar till LB+5 och startat LA. Och vår resa har ännu bara startat och nu får du chansen att följa den.

 

LB+5! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0