Beslut ångest

Hade Jenna passat i detta schabrak? 
 
 

Är grymt sugen på att köpa detta socker söta schabrak till Jenna. Många av er vet ju att jag totalt älskar rosa och framför allt skrik rosa. Under C-ponny tiden var det mest ljus rosa som gällde men nu under D-ponny tiden är det mer skrik rosa men en del ljus rosa också. 

 

Men jag har som sagt lite beslut ångest om jag ska slå till eller inte ... Därför vill jag höra eran åsikt, skulle Jenna passa i det? Något som jag stör mig på är att jag inte vet om det är blåa eller svarta kanter runt om?  På en del bilder ser kanterna blåa ut och på en del ser dem svarta ut. Men har i alla fall mejlat och frågat en ridsportsbutik och jag hoppas att jag får svar. Ska jag köpa detta till mig själv i julklapp? Help me please! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0